Är lite i chock här!

Igår var jag på date. Med Anna-Karin (jo, ni vet, hon med smyckerna - kolla in)
Och vår vana trogen så käkade vi massa god mat, denna gången fick O´Learys äran och sen iväg på bio.

Vi gick till bion först dock för att se vad som visades och jag gjorde verkligen mitt yttersta för att vi skulle se Breaking Dawn. För helloooo, Anna-Karin gillar kärlek och vad är det i BD om inte massa käääääääärlek ♥
Men hon köpte inte mina argument  "vampyrer som dödar varandra?", sa hon och rynkade på näsan och jag fick hjärtstillestånd! Hur kan man INTE älska Twilight??

Anywaaaay....

Anna-Karin spanade efter kärlek alt. komedier och det fanns typ två såna filmer, den ena var med SJP som stressad morsa som ska bevisa att man faktiskt kan bolla kids, kärriär och sexy fru = krääääks.
Den andra var nån om förbjuden kärlek, drama och sömnpiller förmodligen. 

Men sen såg vi att det var smygpremiär på Sherlock Holmes!
Jajajajajajajajajajajaaaaaaaaaaaaaaaaa! Tänke jag men vågade knappast hoppas.
fast ett tu tre så hade vi köpt biljetter och jag var så glad, hehe. (tror inte riktigt att Anna-Karin hade koll på vad det var för slags film men jag knep igen )

Den var jättebra, lite mer "invecklad" än 1an men super. Det gör ju inget att det var 3 hottingar i huvudrollerna heller


Kommentarer
Postat av: Emma

Hehehehe. Tycker det är gör konstigt när folk inte VILL eller inte ens har sett filmerna. :p

2011-12-16 @ 13:21:54
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0