Saker som inte blir som man har tänk sig

Idag är det fredag! För mig iaf, go figure.
Och jag skulle få mumsa chips eller andra svulloaktiga saker men neeeeeeejdå.
Lilla (nåja) magen vill annorlunda så jag köpte det här ist





Testar med laktosfritt ett tag nu så får jag se om magen blir glad igen. Pizza funkade tydligen inte...


Ett till sak som inte blev bra var att min älskade kamera gick sönder där i Uruguay.
Jo, för dom där Eukalyptusbladen blev ena slippery little suckers när det spöregnade på dom. Lägg till superklumpiga jag i snorhala Converse-skor och jackpott!
Miss Nyberg var INTE en happy camper när hon kom dygnsur och halt till bussen sen

Om alla i sällskapet (39 svenskar och en hel drös med Uruguyaner (men gud, heter dom så?)) såg när jag ramlade? SÅKLART!

Sekunderna innan, haha

 

 

 



Måste bara få visa er hur söta vi var där i skogen. För i Uruguay måste man ha hjälm på sig när man vistas i skogen. Och reflexväst tydligen.

 

 


Kommentarer
Postat av: LindaPinda

åhhh...den är jobbig, vurpan inför publik delux :S. Men eftersom du är faboulus(!?!?) så var det nog den snyggaste vurpen de skådat ;o)... Jävligt synd på kameran :(

2011-12-06 @ 08:07:59
Postat av: *Anneli*

Hahahahaha, fabolös var ordet!

2011-12-06 @ 09:10:07
URL: http://lostandfoundagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0