Äntligen kom dagen D!

Och jag fick se Breaking Dawn part 1!
SOM jag har väntat och längtat. Och längtat. Och väntat.

Fick en massa uppdateringar igår (tisdag) från kompisar som var på Twi-dagen (dom visade alla filmerna efter varandra och avslutade kl 00 med BD) Och jag var så arg att jag inte kunde gå på den men idag var det dags!

Jag och Sarah gick på 16-bion och den var MAGISK!!! Helt outstanding!
Ska inte skriva så mycket nu innan alla har sett den men jag är INTE besviken. Annars är det ju lite av ett lotteri när det kommer till filmatiseringar av böcker men all credit till Bill Condon!!!

Vet ni, den var så himla himla bra att jag gick och såg den igen! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Tänk att jag gjorde nåt så galet. Jag gick på bio själv! Och fällde lika många tårar den här gången.

Sa jag att jag ÄLSKADE den? Och märker ni att jag missbrukar versaler och utropstecken? Det skiter jag i för jag ÄLSKADE DEN!!!!!!

Ok, jag kan vara lite granna hög på upplevelsen och all popcorn också... Och Edward

Här skulle jag satt in en bild på mig och Sarah men eftersom hon har korten i sin kamera och befinner sig på sitt jobb ATM så får den här duga.



Shit, HUR ska jag kunna sova efter det här?!?!

Kommentarer
Postat av: Helena Lindmark

INSTÄMMER I ALLT ALLT ALLT!!!!!!! Utropstecken och versaler kan inte missbrukas när det gäller BD, det är ett måste!!!!! Filmen var fantastisk, Bill Condon har gjort ett outstanding jobb!!!!!!

Hoppas hinna se den MINST två gånger till på bio, jag är helt nykär i Eddie ;) <3

Kraaam till dig!!

2011-11-17 @ 08:30:49
Postat av: ..:Sarah:..

hjärta hjärta hjääärta!!

2011-11-17 @ 17:48:53
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: *Anneli*

Flickor!!! Ni är BÄST!!

2011-11-17 @ 22:47:56
URL: http://lostandfoundagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0