Jaja, jag skaaaaaaaa

fixa in en massa bilder från Uruguay och Brasilien.
Måste bara ordna så att dygnet har 32 timmar först. Och DET är inte helt lätt ska jag säga er! Speciellt som att jag verkar ha fått turistmage. NU.
Är det meningen att man ska ha diarré när man kommer hem? Det hör väl hotelltoaletter till eller har jag missuppfattat det?

Wait. What?  Va jag för ärlig? Gillar ni inte bajsprat? Tuff luck.
 
Men för att ni inte ska ogilla mig massor nu och radera min lilla blogg från favvolistan så bjuder jag på en bild iaf.



Från Porto Seguro/Brasilien. Solen lös med sin frånvaro mest hela tiden men stället var FANTASTISKT! Och hey, jag klagar inte på 28 gradig värme i november Photobucket







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0