När vi ändå håller på...

På ett ställe där vi går in på natten finns den här parkeringsskylten och den gör mig inte bara fnissig utan den får mig att fundera massor också!



På tex om hur det kommer sig att kurderna är så förtjusta i Asiatisk och amerikansk mat? Så förtjusta att dom t o m får egen parkeringsplats.

Eller är det så att dom är så speciella (läs: galna) att dom måste ha egen parkering så dom inte blir hysteriska av hunger om det visar sig att alla parkeringar är upptagna?

ELLER går dom helt enkelt inte ihop med restaurangernas andra gäster av annan härkomst? "Kurderna till höger och norrmännen till vänster" så även på parkeringen?

Eller eller har dom bara kurdiska gäster här? Så skylten lika gärna kan sitta där menar jag...?


Varje natt funderar jag...





(tänk nu på mitt mellannamn *himlar lite med ögonen*)

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

hahahahahah väntavänta, HAHAHAHHA!

2011-11-09 @ 16:39:56
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Foto, design, vardag - 16 år och mamma

Gör du så!

Har precis blivit klar med en massa beställningar så kan börja med din så fort du vet hur du vill ha den :)

2011-11-09 @ 19:14:58
URL: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0