Nedräkning!

I morgon är det äntligen ÄNTLIGEN premiär för Breaking Dawn part 1!!!!
Helst av allt skulle jag vilja se den i natt på midnattspremiären men mitt biosällskap jobbar i natt 
Jag ser så sjuk mycket fram emot morgondagen och kl 16 så jag snart smäller aaaav!

Nästan så att jag ser fram emot bion mer än resan men det är för att jag försöker förtränga att jag ska åka ifrån mina barn, my reasons for exissting!
Fy, det är jättejobbigt att lämna dom hemma och som den domedagsprofet jag är så tror (vet?) jag ju att vi kommer dö på ett plan där någonstans mellan Brasilien och Uruguay. Bläääääää. Och hemma sitter två små killar utan nån av sina föräldrar i livet...
Neppeligen! Nu hade jag ju lovat att sluta tänka så, så då gör jag det nu.

Kan berätta att tjejen på Forex såg ut som en frågetecken när jag sa att jag skulle åka till Uruguay och ville ha lite av deras valuta.
-Eeeeh, jag har aldrig hört talas om nån som åkt dit, sa hon först.
Sen insåg hon att: -Nä, vi har inte deras valuta, det går inte ens att beställa.

Hahahaha. Galet.

Nu ska jag drömma om Edward ♥




Psst...  kika in hos Sarah och kolla vad modiga Per gjort idag! Ponnyklubben saknar en medlem nu.... ;-)

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Wiiiiioooooo!!



Nedräkning. ring nu för fan å väck mig!!

PUSS hjärtat

2011-11-16 @ 07:47:32
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0