Törsdaj

Jahopp. Det blev en till tur till tandläkaren, gratis den här gången. Han tyckte väl synd om mig.
Först spolade dom (jag har problem med en visdomstand som växer lite ibland sådär och muppar sig) och sen pulade han ner en liten kompress, indränkt med diverse bedövningsmedel och inflammationshämmare, mellan tanden och (det MYCKET) inflammerade tandköttet.

Det.Var.Inte.Skönt.

-Nu kan den där sitta tills i morgon, sa tandsköterskan glatt.

Jag tog fasta på ordet KAN, för efter 3 timmar hade den där snuskiga grejen lossnat och jag spolade ner den i toan - urk!


Så nu är det dags att gå över till plan B, Sarahs plan. Dvs IGNORERA.
 smärtanexisterarintesmärtanexisterarinte

Undrar hur länge Plan B funkar...



Kommentarer
Postat av: jo

min pojkvän, som är 3 år äldre, fattade inte. så det kanske inte beror på ålder. mer på smak ;)



visdomständer sucks... mina har växt stötvis i typ 5 år och är nog inte färdiga än. men ja, sarah är en klok ung kvinna, så det kan fungera, hennes tips! ;)

2011-11-03 @ 17:03:12
URL: http://emjoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0