Tv-kväll

Det blir lite dåligt med updates här idag.
Först och främst pga hamstern jag verkar ha i munnen. Jo, hamster, det är som en rund, torr boll där som biter mig hårt i tandköttet så fort jag öppnar munnen = hamster!
Jag kan tänka mig att den är släkt med den här↓
 


Sen pga kidsen but of course, dom gillar inte Baby Rose (det är min dators namn ifall ni undrar. Ni kan säkert gissa hennes färg utifrån namnvalet, hehe)
Eller jo, Wilmer gillar henne när han får spela Mulle Meck eller Dora the explorer och mini-D gillar henne när han får kolla -"ulingar på utub" (läs: fyrhjulingar på youtube)


Anywaaaaay....


Nu har jag proppat mig full av värktabletter och håller tummarna att jag ska stå ut tills i morgon då jag förmodligen får åka tillbaka till tandläkaren - jippie...  Eller inte...


Och för en gångs skull ska jag titta på en film på TV. Dom visar Stolthet och Fördom på 8an, såå lovely!
Är det inte skräck ska det vara kostymfilmer - nuff said.


Kommentarer
Postat av: Foto, design, vardag - 16 år och mamma

Åh, den filmen är så fin älskar tiden, kläderna och känslan nu måste jag tvinga mannen min att se den imorgon! :)



Förresten, skulle du vara intresserad av en personlig och ny design så hjälper jag gärna till med sådant, det är isåfall bara att maila :)

2011-11-08 @ 00:09:01
URL: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0