Att få andas

Jag har varit hemma med kidsen sen i tisdags.
4 dagar med semisjuka barn är INTE kul, JO jag älskar mina barn över livet självt och dom är underbara varelser och jag borde kyssa deras lortiga fotsteg jadajadajada...
Det är iaf inte roligt att läsa Axel kör fast 3000gr/dag eller bygga legoskulpturer på befallning (som alltid får IG i betyg av 5-åringen - go figure!)

Så jag rymde!
Kan man ju säga.
ELLER så säger man att pappan får kvalitetstid med monstrerna änglarna.
För sånt is da shit!

Iaf, tillbaks till MIG.
Jag mötte upp Anna-Karin för en middagsdate med tillhörande bio.
Vi käkade och babblade ikapp oss en sisådär 3 månader.
Hon har seriöst börjat med smyckestillverkning, jag tycker ni ska kika in på hennes sida -->
http://www.aadesign.se/

Sen gick vi som sagt på bio, En dag hette filmen och ok, den får godkänt till en början med sen får den f*n minusbetyg!


     



Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Fin blogg du har...kommer följa den:)Tack för i går, vi får se till att ses lite oftare.Kram

2011-10-15 @ 22:10:08
URL: http://aadesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0