Carpool

Jag måste bara förtydliga en sak ang min resa i fredags.

Det lät ju lite som att jag inte alls kom överens med min chaufför, Helena men så var verkligen inte fallet!
Det vara bara det att Barbro liksom tog över på en del ställen.


Jag fick ett sms där på morgonen som löd:

Jag kör en grå liten Renault Clio, är en blondin i mina bästa år!


Va? Vad säger ni om den kontaktannonsen va? Det lät ju helt splendid!
Och vi klickade direkt, något som KAN ha att göra med vårt gemensamma intresse - Robert Pattinson, haha.

I varje fall så vill jag tacka Helena å det varmaste för en  fullständigt lyckad blinddate och dom dryga 4 timmarna i Clion kändes som en kvart!

Tack fina du och hoppas våra vägar korsas snart igen!



Kommentarer
Postat av: Helena Lindmark

Tack snälla du och right back at ya!!

Hoppas också att vi ses snart igen =)

Kraaaaam!!

2011-11-01 @ 08:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0