Memories

Det är en sån dag. En tråkig och jobbig söndag. Att jag jobbade i går natt gör inte saken bättre så när jag ramlade på den här så blev jag inte förvånad över min (mycket ledsamma) reaktion, jag ryser.

Jag hatade att jag älskade den här filmen när jag var liten. Den är så fruktansvärt sorglig, iaf är det det jag minns av den, jag kommer INTE se den igen men när jag hör Bright Eyes så kommer känslorna som en Tsunami över mig, fyy...





Har ni sett den?


Nu ska jag mysa upp i soffhörnet och läsa, har sista boken i The Hunger Games kvar, en bokserie jag läser på engelska. Tonårsböcker förvisso men med en mycket grym story - LÄS!


Kommentarer
Postat av: Emma

Eller hur!!? :) tror den är gör go jag. :) Annars är det skit samma för flaskan är ju gör fin. Hehe.

2011-10-31 @ 06:58:19
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0