Oh my god!

Vilken fest!
Vi har alltid så himla kul ihop och igår var verkligen inget undantag.
Jag skrattade så jag fick magknip, sen att jag har svårt med doseringen av alkohol ska vi prata tyst om tycker jag.
Det är inte så lätt när man dricker 2ggr/år ca, haha.
Vi käkade kräftor och kinamat och konsumerade som sagt en hel del alkohol...





Vill förklara varför jag äter kräftor och dom andra åt kinamat (Sabina joinade mig dock i kräftfrensin sen)
Jo, vi har ALLTID en kräftskiva på hösten, kanske inte just när det är kräftskive-tider men ändå. Och när dom talade om att vi inte skulle ha kräftskiva så blev jag lite putt. Så jag hade en själv!
Märk väl att jag pysslat ihop hatten själv  =D

Sen begav vi oss till Ålandsbåten, nej vänta, det var ju Harrys vi var på - köttmarknad som köttmarknad liksom...
Folk var helt galna! Men lite kul var det allt...


Nu ska jag vårda mitt stackars huvud, hoppas ni har haft en mysig söndag!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Oh my god.. helt rätt ord my love ;)

2011-10-17 @ 07:48:06
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0