Robert Pattinson!

Det var magiskt!
Vi satt kanske 20 meter från en av de snyggaste männen på denna jord! Fan att man inte hade en bättre kamera men jag fixar bättre bilder sen, huvudsaken är ju ATT jag var där =D
Filmen däremot blev hyffsad så jag kanske kan fixa kort från den ist, vi får se hur teknisk jag är, hehe 

Det enda som var lite irriterande var att man numer är lomhörd för HJÄLP vad alla skrek!
Jag tackar min lyckliga stjärna för att Helena, my partner in crime, hade med sig öronproppar som jag fick.

Och så fick vi se ett (megalångt) klipp från Breaking Dawn 1 - WOW! Den filmen kommer vara magisk






Nu ska jag kolla runt efter klipp och bilder!!!

Sova efter en sån här kväll?? Är du tokig?!


Kommentarer
Postat av: Emma

Men åååhhh. Nu blev jag lite avis. Hihi.

2011-10-29 @ 22:24:58
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0