Vem är jag då?

Alltså, jag vet inte.
Behövs en presentation? Jag antar att när jag väl talar om att jag bloggar så är det till vänner och bekanta och dom vet ju liksom redan vem jag är...


Men ok, lite fakta kan ni få. Jag heter Anneli fast mamma säger att jag heter Anneli med e på slutet. Annelie.
Jättefånigt.
Jag har två små barn (galna killar) 5 och 2,5 år och en sambo. En hund och en katt och ett hus på landet.
Jag är en nörd ut i fingerspetsarna med lite högre IQ och lite mer närsynthet.
Jag älskar att umgås med mina vänner och är en pratkvarn rent allmänt.
Ja och så läser jag. Jämt. I löve books.
Jag är född på 70-talet och tillhör stolt den ironiska generationen! Vad vore livet utan ironi och sarkasmer!?


Tja, det var lite och ju mer denna blogg blir varm i kläderna, ju mer kommer ni lära känna mig =D




Kommentarer
Postat av: Sanna/honeybunches

Vad kul att du har börjat blogga! Jag tror att Facebook inte ligger så långt borta nu heller.;-)

2011-10-14 @ 13:13:59
Postat av: *Anneli*

Hej Sanna! Kul att du hittade hit!

Haha, njae, fb är fortfarande inget för mig ;-)

2011-10-14 @ 14:47:49
URL: http://lostandfoundagain.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

och du är BÄST !! <3



fejsbook? jag fnyser åt fajsbook !

här blir ingen fajsbook !!

2011-10-15 @ 15:25:30
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: *Anneli*

Haha, håller med Sarah här. Mooohahahahahaha till fejjan ;-P

2011-10-15 @ 16:02:02
URL: http://lostandfoundagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0