What a girl wants...

Jag åkte hem till Hanna igår efter att ha lagt kidsen.
Jani satt i garaget och hade invigningsfest med Johan. På varsin plaststol. Med varsin öl. Så - bye bye till dom.

Jag snokade runt på fejjan, Hanna vet att jag är in need of some serious snooping, haha. Ja, jag har ju inte fajsbok själv, så jag passar på att vara en liten stalker när jag har möjlighet och nu krävde hennes minibebis uppmärksamhet så jag blev lämnad med The Sack of Gold.
Nåväl.

Sen glodde vi, vår vana trogen, på film. Denna gången blev det ingen skräckfilm (Hanna var själv hemma så det kändes lite onödigt) utan en komedi? Romantik? I don´t know.
Men den var bra, jag skrattade tom högt några gånger och DET är inte vanligt.




Men alltså, vad är det med Ryan Gosling, hehe?
Det är ju nästan löjligt och JA, du kan lämna tröjan där tack 




Idag står det städning på programmet....

Så nu har jag två frågor:
1. VEM är det som knåpat ihop dagordningen och
2. vart är denne någon så jag kan lyncha h*n!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0