Det här med att ta instruktioner...

Jag skulle åka ut till Gästrike Hammarby, långt ut i bushen och Jani skulle berätta hur jag skulle köra.

Och han försöker verkligen. 14 år med mig och han försöker fortfarande.

-Åk av Riks80 vid Hammarbyavfarten, sen tar du vänster uppe på viadukten och....

Ja, det är ungefär där jag slutar lyssna. Zoomar ut. Tänker på vad jag ska laga för middag eller vilken bio jag ska se nästa gång.
Jag försöker verkligen lyssna och komma ihåg( men ska jag vara ärlig så har jag ingen aning om det ens finns en avfart som heter Hammarby...)
Jag suger på det där! En sväng eller kanske möjligtvis två fixar jag men sen är det stopp.


Det.Går.Bara.Inte!


Jani fattar inte det där. Han fortsätter mala där i bakgrunden om 3dje vänster och blåa brevlådor och gud vet allt.
Det slutar alltid likadant. Jag avbryter honom och säger att Jaja, nu vet jag, vi syns sen och så klarar jag att åka av Riks80 och ev svänga vänster men det kan vara nu jag måste stanna och ringa igen.


Och han drar samma radda igen...









Kommentarer
Postat av: LindaPinda

hahahaha...du är så jävla go!!! Love ya!

2012-04-26 @ 17:49:11
Postat av: Maria

Hehe.. jag är urusel på att ta instruktioner men bäst på att hitta själv. Har nog för mycket jag.kan.och.klarar.mig.själv.försök.inte.komma.här.och.berätta-mentalitet =/



Nää, instagram är ju så mycket snabbare och bättre! I love my Iphone! KRAM!

2012-04-27 @ 15:38:12
URL: http://livinglikephia.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

D Å L I G

B L O G G A R E !



..kom igeeeen.

2012-05-08 @ 16:36:27
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

efterlyser Anneli



Var är du??

2012-05-09 @ 19:46:17
URL: http://jessica.skough.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0