F´låt...

Dålig bloggare räcker upp handen!

Kan inte riktigt skylla på nåt heller. Eller jo, jag kan alltid skylla på Sarah, haha. Nääääädå.

Hmm hmm, vad har hänt sen sist?


¤ Jobba massor och ha möte mitt i - check

¤Movienight med Hanna - check

¤Börjat dra ner på kolhydrater (främst bröd) och med ett helveteshumör som följd? - check


Alltså, gud va det kan göra en galen när skit ska ur kroppen! Sockret är jobbigast och 3 dagen är den värsta. (och det gäller på ALLT)
Fräs och morr men nu börjar det vända. Kan tro att familjen pustar ut   

Bjuder på två bilder också, ska dra till Hemlingby nu - tjing!



Dom hade ansiktsmålning på dagis och min fina lilla kille gjorde sin mamma väldigt stolt genom att välja att bli målad till Darth Maul ist för en fjäril eller annat krafs



Detta håller mig vid liv just nu (inte så mycket cola dock men vatten går det åt i massor)

Kommentarer
Postat av: Linda

söt ansiktsmålning;D

2012-04-15 @ 19:39:02
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: Maria

Fullt upp alltså och så himla söt han är, hihi även som en Darth;)

2012-04-17 @ 07:31:01
URL: http://viktigamammabloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0