Kom-ihåg-lista


Ojoj, det är mycket att remembra nu. Jag brukar inte följa serier, har för dålig disciplin men nu är det hela 4 som jag inte vill missa! 
Ok, The Vampire Diaries känns inte såå viktig men dom andra är absoluta måsten.

Utan inbördes ordning, här har ni min lista:

¤ Game of Thrones
¤ The Big Bang Theory
¤ The Walking Dead
¤ The Vampire Diaries


Hmm, jo dom kan ha hamnat i rätt ordning trots allt



Dom här sänds ju i landet borta i väst långt före vi får hit dom till dammiga svedala så det gäller att ha koll:

På torsdagar sänds The Big Bang Theory & The Vampire Diaries, alltså kan jag se dom på fredagar.
Game of Thrones sänds på söndagar så där är det måndagar för mig.
The Walking Dead har nån konstig säsongspaus nu och jag vet inte alls när den drar igång igen


Fan, jag måste väl peta dit 30 grader i februari oxå men den serien är så deprimerande så jag fattar inte hur det ska lösa sig för alla där nästa vecka när den tar slut. Vet inte riktigt varför jag följer den men nu måste jag ju se sista avsnittet på måndag...


Haha, vilket jätteintressant inlägg för er  Men bra kom-ihåg för mig.



Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

inte så konstigt jag faller för en kille som exakt som min bästis! hahahahah <3

2012-04-05 @ 13:07:24
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Jen

Top noch!! Alla dom där serierna ser jag med =D

2012-04-08 @ 23:35:59
URL: http://purplereyn.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0