Folk!

Jag blir förundrad över folk! Ibland undrar jag om det är mig det är fel på som tycker att snällhet och hjälpsamhet är två väldigt viktiga egenskaper...
Egoism är det värsta jag vet!

Ja, det är sk arbetskamrater jag pratar om! Morr.
Varför väljer man ett yrke där social kompetens liksom är A och O om man inte har ett uns av det i kroppen?!
Och än värre, jobba inte med att besvara LARM då, där människor behöver HJÄLP, inte snäsiga kommentarer från en bitter och extremt otrevlig liten människa.
Nä fy! Måtte jag aldrig bli som dom...

La vie en rose


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Det kommer du aldrig, aldrig bli! Död åt egoisterna!!!

2012-08-27 @ 20:08:29
URL: http://fruronny.blogspot.se
Postat av: Helena

Nej Anneli det kommer du aldrig att bli! Jag håller med om att det du skriver. Hoppas vi syns på jobbet snart så ska du få se min nya tatuering...
kram

2012-08-30 @ 18:36:39
URL: http://helenaochsoffan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0