Lazy Ass Dog

Jag skulle ta jyckarna på en promenad.
Och ja, jag inser att det är stor skillnad på dom. Främst i storlek tänker ni kanske (hon är väl knappt 40cm hög medan Ouzo är dryga 70) men se där har ni fel!
Det är i "hundighet".
Qiwie är en trött liten latmask som inte alls vill skutta omkring i snön och nosa runt och dra i kopplet.
När jag tänker efter så har jag nog aldrig sett den hunden ta ett  enda skuttsteg

Men det är ju jättebra att hon inte drar i kopplet tänker ni nu men där har ni fel IGEN!


Hon drar visst - bakåt!!



Och nu ska ni få höra mig säga nåt som jag aldrig kommer säga eller tycka igen: Tack och lov för rullkopplet!

Det hade ju aldrig funkat att gå ut och gå med denna lilla madam utan, iaf inte om man vill röra på sig hela tiden. Och i min och Ouzos takt kommer hon aldrig gå. Minns en sommar när jag fick henne att promenera runt byn här i ganska ok takt ändå.
Hon hade träningsvärk dagen efter... Träningsvärk!! Hon skrek och ojade sig när hon skulle resa sig upp och hon har sen dess försökt undvikit att vara i min närhet när det vankas promenad (men det går inte så bra för henne) 
Neej, hon är inte gammal heller så den ursäkten kommer ni ingen vart med!

 
Så här såg det ut mest hela tiden.
Vänta vänta...


-Men gud kan hon aldrig komma nån gång?!?!



Hahahahahahaha, förlåååååt mamma och Lars-Åke! Hon är världens finaste men ni vet att jag har rätt



Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

hahahhahahahah hahhaha hahah hahahhahahahhahahahah hahahaha haha hahahah hahahahaaahah.... å hahah

2012-02-20 @ 22:37:13
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hahaha. ;-) Såndär är min ena hund också, så jag är van vid vänta-promenader. ;-)

2012-02-21 @ 09:22:56
URL: http://jessica.skough.com
Postat av: LindaPinda

hihi...dessa underbara djur :D

2012-02-21 @ 09:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0