Bra dag!

Familjen åkte hemifrån redan kl 10 så jag har sovit som en liten gris ända till kl 16.15! Det här med att sova på dagarna kan jag iaf...


Händer inte så mycket nu när jag jobbar hela helgen men jag är så glad, för nästa helg får jag förmodligen träffa min darling Linda ♥! Hoppas, hoppas nu bara att det blir så



I natt kör jag på knästrumpor (och tights, linne, undertröja, palestinasjal, mössa och fingervantar. Och jobbdräkten of course), hatar att frysa...
 





good night, sleep tight, don't let the bedbugs bite



Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt med lite god sömn:)

2012-01-15 @ 20:41:50
URL: http://viktigamammabloggen.blogspot.com/
Postat av: LindaPinda

Å DARLING Å DARLING :d... då hoppas vi på en superduper meeting ;o)

2012-01-16 @ 08:45:08
Postat av: Jessica

Skönt med sömn. Jag ser fram emot torsdagen ;-). Kram

2012-01-16 @ 10:54:12
Postat av: *Anneli*

Linda - Jaaaaaaaaaaaaaaaaa! Det kommer bli SUPERFUN! haha



Jessica - Me to! Såå mysigt!

2012-01-16 @ 18:05:55
URL: http://lostandfoundagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0