Dejtnight 10/1

På väg till in till stan för att träffa Sarah.





Jag är nybörjare på sushi men håller på att lära mig och  jäklar va gott det är!
 










Ooook, vi KAN ha ätit friterad banan och glass till efterrätt också...



Vi smaskade massa mat och skrattade så tårarna rann. Alltså, finns det nåt roligare än när folk (inte jag) och djur, ramlar?
Sarah brättade en sån dråplig story om en polare till henne som stupade på ett övergångsställe. Sooooorry Sarahs kompis om du läser/får nys om det här men det var så kul så jag nästan kissade på mig när hon berättade så TACK för att du gjorde min kväll


         
Hahahahahahahaha

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, sushi! Nu vart jag supersugen på det =)



och du, nu är jag fast! Sett 3 avsnitt av Games of thrones. Vill helst se hela säsongen på en gång! Tusan att man måste upp och jobba.. =(

2012-01-11 @ 21:52:58
URL: http://livinglikephia.blogg.se/
Postat av: Stina

Annelie, (frisörn vinkar) DET VA JAAAAG !!!

Sa hon även att det va på drottninggatan i stockholm ?! :D fy faen säger jag bara.

2012-01-12 @ 22:27:37
Postat av: *Anneli*

Stina - Alltså förlåt men hahahahahahaha!!!

Jaaa, hon nämnde det ;-) (och alla, ALLA, andra detaljer, hehe)

2012-01-13 @ 00:20:31
URL: http://lostandfoundagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0