Egentid!

Kan skaffas på olika sätt. Jag brukar hänga med mina vänner på kvällarna när kidsen (och Jani) sover.
Här är ju en klar fördel om man är kvälls/nattmänniska.

Idag har dock ett helt nytt sätt uppenbarat sig!
MiniD har ju fyllt 3 år och alltså får man hiva in två stycken monster lämna in bägge sina älskade änglar till lekrummet på IKEA! Hallelujah! En hel underbar timme för bara MIG MIG MIG!!!
Så nu vet ni det, alla vardagslediga vänner, att vi kan hänga på IKEA en hel timme utan gnäll och avbrott - på dagtid!

 


Smygfotat utifrån när jag ska lämna massa roliga varor som jag shoppat i lugn och ro, i bilen.
Douglas är den där lilla randiga saken i bollhavet

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0