Roliga skyltar

Kam man inte få för lite av.
Den här satt inne vid garderoben där på restaurangen

Den är liksom lite knepig (jag ska inte nämna särskrivningen så mycket trots att det sticker i ögonen)
Dom ansvarar inte för utekläderna men... för innekläderna? Eller är det så att dom inte ansvarar för att man har rätt utekläder? Typ - vi ansvarar inte för att ni kommer med sandaler i februari eller att ni glömde galonbrallorna hemma.



Man skulle ju tycka att det räcker med kläder för hey, det är väl ändå bara jackan/kappan/capen man hänger där inne eller har jag missuppfattat?

Överanalyserar? Jag?   Pyttsan!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hahahaha =D Jag älskar sådana där skyltar eller arga lappar! En gång hittade jag en arg lapp i tvättstugan (oväntat!?) där de skällde på fastighetsbolaget om ditten och datten. Det roliga va att de hade avslutat med nån arg kommentar men sen ångrat sig och strukit över det och lagt till nått mycket mer beskedligt.. Bättre att va arg hela vägen tycker jag =P

2012-03-23 @ 22:55:53
URL: http://livinglikephia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0