Film film film!!

Jag har hunnit med massa film också!

Jani var iväg och köpte en BluRay-spelare så jag fick äntligen se mina älskade StarWars-filmer



Bio har jag hunnit med också såklart.

Avengers med Sarah, skitbra of course


The Hunger Games med Hanna (ja igen, haha) Tokgillar den!


Obligatoriska kärleksfilmen med Anna-Karin, haha. Gratis förhandsvisning, annars hade jag nog inte sett den. Man fick ont i hjärtat...



Filmer hos Hanna: The silent house - Lite skum, lite läskig. Vi såg en till skum men den minns jag inte ens namnet på...

Game of Thrones fortsätter att leverera. Så också Big Bang Theory.




Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

THOOOR



2012-05-10 @ 16:06:27
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0