Minikräftskiva

I fredags åkte jag och kidsen hem till Linda och Ida för en lite kräftskiva med Sarah!
Vi sov kvar också och killarna var extremt taggade, haha. Douglas som ju är så kvällstrött började redan i bilen dit att fråga när vi skulle gå och sova...

Och som alltid när jag träffar mina flickor så har vi jättetrevligt och vi åt så mycket mumsigt!
Sarah åkte hem runt tre och ungefär samtidigt kom Douglas upp och var ledsen så jag gick upp med honom.
-Jag ska bara få honom att somna om så kommer jag ner sen, sa jag till Linda och det var det sista hon såg och hörde av mig resten av natten, haha!
Wilmer väckte mig på morgonen och frågade varför jag sov med kläderna på...

Ups...

Bildbevis. Och eftersom det är min blogg är min bild störst, haha.


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vad mysigt att få äta kräftor och umgås med sina vänner och att barnen kunde vara med! Tänker på dig! Kramar

2012-09-26 @ 06:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0