Det är på väg åt rätt håll

Shit va den här influensan har tagit hårt på oss! Det  tog om på Douglas så i lördags hade han hög feber igen, stackarn.
Men idag har dom varit på dagis och haft skoj och jag har varit hemma och haft skoj, haha.

Jag låter bilderna berätta vidare:


Nu när jag varit sjuk har wordfeud typ varit min kontakt med omvärlden och jag lyckades vinna storslaget mot Gabriella  sooorrryyyy stumpan!



I fredags kom Hanna och co hit och vi gick på en picknick som inte var speciellt mysig, haha. Svinkallt och blåsigt var det.



På kvällen sen så åkte vi och köpte sushi och jag borde ha tagit massa fler bitar för killarna gillade!



I lördags blev Douglas febrig igen så medans Jani och Wilmer var på simskola öppnade vi Kinderägg och till Dogges enorma lycka så fick han äntligen Blu! SOM vi har letat i dessa Kinderägg, haha



Söndag och alla är friska, så gott som iaf..
Vi käkade lunch på korvmojjen och killarna fick glass



Sen köpte vi nåt som Wilmer har längtat efter, en alldeles egen fyrhjuling till grabbarna! Lyckan var/är total!
Här kör Wilmer första testrundan



Nu ska jag glo vidare på min senaste hang-up, The Big Bang Theory!



Toodelooo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0