Fredag fur alle

Konstigt nog fick jag två fredagar den här veckan.
Jag ställde klockan på 12, 12.20 och 12.30  (jaaaaa, jag har svårt att gå upp)

Jag vaknade 13.20. Suck. Måste försöka ställa om dygnet lite bättre när jag kliver av för det är ju inte som att kidsen sover till 10 i morgon bitti fast det är lördag... Så att sitta och häcka till kl 02 är inte speciellt hälsosamt.

I helgen ska Wilmer på kalas hos en flicka på dagis. Shit, vilken pojkmamma jag är som tror att lego är superpresenten till alla, haha.
Fast lego är ju jäkligt roligt. Jag minns att jag hade massor med lego och älskade att bygga med det. Men så var jag en riktig "pojkflicka" också.
Nu för tiden är det ju tydligen viktigt att vara det ena eller det andra. Rosa och fluff till tjejer och blått och kantigt till killar. Hatar sånt och älskar att mina kids gillar ALLA färger!
Barn är barn. Inte en kategori.

                                  



Vill gå på bio i helgen. Jag fick 2 biobiljetter av en arbetskamrat ♥ och dom bränner i plånboken, hehe.
Eller så vill jag ut och partaja lite. Fast alla jobbar ju i helgen. Eller så är dom i Asien och tatuerar sig
What to do, what to do...





Är det nån som vill hänga i morgon kväll så hör av er!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0