Surkärring

Men jag glömde ju.
Kidsen har varit hemma med mig i två dagar nu och två dagar med mina kids OCH tandvärk är fan ingen lätt match.
Speciellt inte som den stora har haft krupp i två nätter nu också... Och ja visst, det ÄR synd om honom, det kan ju inte vara kul att knappt få luft men jag då?? Jag känner ändå som så att det nog är liite mer synd om mig, för jag fick inte sova (är det nu jag kan klämma in allt gnäll om att vara småbarnförälder?) och en mamma, iaf jag, som inte får sova är ingen rolig mamma fram emot em dagen därpå.

Morr morr fräs klös och riv bild snodd på nätet



(Jag borde verkligen  inte ha sagt att han har vuxit ifrån den där falska kruppen - det kom och bet mig i arslet med besked)

Nåväl, vad gör då en mamma med minimalt kort stubin? Jo, vi bakar! Tigerkaka åt den store och kladdkakemuffins åt den lille! Kom och fika vetja!





Och nu ska jag strax iväg till jobbet för att börja första natten av fyra (4)!!
Man bara måste älska schemaändringar...

 


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Tycker synd om dig ....och barnen med förstås.Synd att jag inte hann komma och fika.Antar att fikabrödet är slut vid dethär laget.Är ledig mycket nästa vecka, då kanske vi kan ses? Kram

2011-11-05 @ 11:48:07
URL: http://aadesign.se
Postat av: *Anneli*

Ja, hehe, det är slut nu... Gottasugen familj det här.

jag ses gärna nästa vecka, kan nog alla kvällar om inte Jani ska göra nåt men det tror jag inte

2011-11-05 @ 19:11:34
URL: http://lostandfoundagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0