Inlägg mittemellan...

Jag ÄLSKAR böcker!

Jag har varit en liten boknörd sen jag lärde mig läsa, vilket syrran såg till var verklighet när jag var 5-6 år.
De enda böcker jag har lite svårt för är deckare, såna polisstorys men för all del, finns inget annat så ge mig en Mankell-bok då för f*n.

Jag är dock lite av en periodare men oftast så har jag (minst) en bok jag läser.
Jag hade ett uppehåll när kidsen föddes, det var ju så mycket annat som tog min uppmärksamhet då av förklarliga skäl, hehe

Just nu är jag inne i en engelsk fas i mitt bokliv. Jag började med tonårsböcker och har nu avancerat till vuxenromaner typ. Nästa steg blir nog lite tyngre grejer, klassiker you know.

Det enda som kan bli en aning jobbigt när jag är i ett bokstimm är ju familjen. Ja ni vet, dom där små filurerna som gör allt för att jag inte ska få sitta i soffan hela dagen med näsan i en bok.
Som kallar mig mamma och är fullständigt osjälvständiga. Som kräver mat och dryck på bestämda tider och som uppskattar uteliv mer än vad mina böcker gör.

Dom ja.


Mina underbara och högt älskade barn ♥

                                                      




Men nätterna är mina! Sömn, vad är det?
Mitt bästaste bästa köp måste vara den här:

 En boklampa!

 


Och i nästa inlägg om böcker blir det handfasta lästips, med bilder!  Så stay tuned!


Nu ska jag iväg och jobba - tjing!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0