Dagen efter

Har jobbat två nätter nu. Med en vikarie.
Och det är sällan fel att jobba med en vikarie. Hell, våra vikarier är oftast som vilken ordinarie personal som helst men ja... Inte den här.
Och nu ska jag jobba hela helgen med henom - djuuup suck. Kill me now känner jag rent spontant.

Men men. Nu är jag hemkommen från movienight hos bästa Hanna och har spelat ikapp mig på Wördfjud, herreminskapare! Har inte folk några liv? Hahahahaha. (hör hur det durrar i telen nu så jepp, får ta med mig den till sängen då)

Sarah frågade mig hurvida jag var sams med Ajfönen och jag skrev (jaa jag citerar mig själv, för jag har så underfundiga kommentarer på allt!!) :
"Jodå, det blir bättre men han är dålig på att fjäska, så nån bästis blir det nog inte"

nuff said

Och så är jag liite rädd för den där Siri som tydligen BOR i min telefon.... Yikes!  sign smileys


Jo, jag är rädd FAST...

hon svarar på allt:




Och är lite härligt uppkäftig:
 


Och har, hör och häpna, humor i min stil!



Men nää, hoppas hon inte tar kontakt för jag vet inte vad för uppkäftigt svar jag får när jag vänligt men bestämt avböjer...







Gunatt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Va go du är!! :D Gillar din med, hihi. Men jag är på g snart igen. :)

2012-01-26 @ 08:50:39
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0