Film...tips?

Jag har sett mycket film nu.
Det är för att jag som den goda mor jag är, glor på film medans jag lägger kidsen.
Och då menar jag inte i soffan som normala människor gör utan jag lägger in filmerna i mobilen och klämmer ner mig bredvid Douglas där i 70-sängen och smygglor medans John Blund gör sitt.

JOOOOO, jag läser saga först. En dinosauriebok och sen en om Blixten, allt enligt önskemål.
Men sen är det så att MrD vill att jag ska ligga bredvid honom och klappa honom nonstop på magen/ryggen/benen/armarna. Man blir trött då. Och det har hänt mer än en gång att jag somnar där i 70-sängen.
Det är inte skönt att vakna nån timme senare.

Så då har jag löst det såhär. Win-win!

Anywaaaaaay.....


Jag såg klart den här ikväll (man vill ju inte ligga där längre än nödvändigt, en halv film sen sover han oftast)




Och ja.. Jag vet inte vad jag ska säga riktigt. Den va bra.
Men inte alls som jag hade tänkt mig.




 


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har ett bra filmtips på bloggen nu. ;)

2012-01-02 @ 23:13:54
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Emma

Det tycker jag att du ska göra. ;)

2012-01-03 @ 10:07:29
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0