Det känns som att jag behöver visa att jag kan vara lite snäll också...

Haha, vilken morsa..
Men ibland gör jag snälla saker med. Som att städa deras rum (dom måste i vanliga fall göra det själva med liite assistans av mig)

Och dom här killarna vet hur man stökar till ett rum! Jisses

Här är 2 före-bilder på Douglas rum:




Och en stund senare:


 (jo jag bäddade sängen men jag hann lägga Douglas innan jag kom på att jag inte tog kort så han ligger där och snusar)


Vi är även ute i skogen massor och ibland har vi picknick och lånebarn med oss
Detta var i torsdags efter dagis och Hanna, Elias och Alva var också med. Samt Pontus då´rå..





Och "ibland" shoppar jag till dom, mössor bl a:




Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är så ljuvligt skönt att se att det inte bara är mina ungar som stökar till på det där viset!!!

2012-03-05 @ 20:50:19
URL: http://jessica.skough.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0