I´m free!

Så är äntligen mitt maratonjobbpass över - pju. 4 nätter är ganska lätta att arbeta, det är nu problemen kommer... Att vända tillbaka dygnet blir knepigare ju fler nätter jag jobbar.

En utav patrullbilarna hittade en medvetslös tjej på en gata i helgen. Utan underkläder
Fy fan alltså, undra vad som hade hänt henne. Det är en hård värld vi lever i...

Usch, över till nåt annat.

Det är vägföreningsmöte här i byn ikväll och jag hoppas på lite dramatik, mmooohahahaha celebrity fashion gallery 
Ordförandesnubben är helt ärligt dum i huvudet och ska avsättas - basta!

Nä hörrni, vilket meningslöst inlägg, haha. Bjuder på en bild på mina änglar i sina nya tröjor som dom fått av bästa Tara som Douglas säger



Barnet till höger är sur för att han just sumpade sina chanser att spela Suer Mario ikväll...
Har jag nämnt att killen är fullständigt beroende och vi måste dra ner på speltiden för han blir så arg när han spelar (hmm, undra varför det låter så bekant...celebrity fashion gallery)

Den här teckningen ritade han till mig igår och sa att jag skulle få den bara om jag lät honom spela
 Det är jag, Wii-fjärrkontrollen och TVn med SuperMario på..



Och nej, hot med underliggande fjäsk funkade inte heller på den här elaka mamman...


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

GULLEUNGAR!

längtar tills söndag <3



och asså... anneli... täckningen....



hahahahhahahahahahhhahhahahahhahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahah ...hahahhaahhaha *andas hahahah

2012-03-27 @ 20:43:28
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

oh noo.. nu föärstörde jag listan hihi..

2012-03-27 @ 20:43:53
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0