Spelberoende?

Jag tyckte så synd om Wilmer i fredags (han hade hög feber natten innan och lite feber då på fredagen) så vi åkte och köpte ett nytt Wii-spel. Jepp, jag är köpgalen och blir lycklig av att shoppa. 
Och ja, jag är en sån morsa som tar ut dom FAST dom har feber 


Nåväl, snål som jag är så googlade jag först och det visade sig att priset var väldigt varierande! På min kära ICA maxi tog dom 599 kr. Nästan 600 spänn liksom! Galet!
Billigast var El-gigantens nätshop (där kostade det 399, i butik 469) men det dög ju inte när jag barnet var spelsugen NU.
Men tji fick dom för tydligen så "matchar" El-giganten alla priser (även sina egna!) så idag lönade det sig att vara en snål jävel. Jag fick det för 399. Wo-fucking-ho!

Hem och spela! Wilmer var Mario och jag och Douglas hejjaklack!
10 min och fula ord, tålamod i botten och en frustrationstopp senare fick Wilmer nog och sa åt mig att lugna ner mig och sluta svära...

Oops Smiley

Jag KAN även ha skrikigt sagt åt honom att flytta på sig och ge mig kontrollen och nåt om att jag ska spela själv sen när dom har lagt sig....


Joråsåatte...
Letar ni efter speldjävulen så är det bara att komma till Åbyggeby!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0