En natt kvar..

Sen är jag ledig en vecka - tjohoo!

Det började snöa igår kväll, and it´s still coming. Börjar tro att det faktiskt var så att Kung Bore var på semester med Sarah och Per, fast han smet hem ett dygn tidigare...
Råkade också säga till min arbetskamrat att jag ville att det skulle snöa i en vecka nu och med tanke på att jag så sällan har fel så skulle jag nog ha bitit mig i tungan.

Det blir långkalsonger på i natt.



Jobbutstyrseln igår.
 Lägg märke till dom smickrande och välmatchande blåa ringarna under ögonen.
I´m all for fashion



Kommentarer
Postat av: LindaPinda

you are so beutiful!!! alla vi nattugglor är ju så snygga så det är nästan skamligt ;o)

2011-12-18 @ 22:58:34
Postat av: *Anneli*

Linda - Men du har ju så rätt! (som vanligt ;-))

2011-12-19 @ 04:29:15
URL: http://lostandfoundagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0