Tack ICA MAXI!

Vi åkte och handlade efter dagis, jag lär mig tydligen aldrig!

Men på maxi så har dom iaf ett lekrum där man kan lämna barn över 3 år - tack och hejdå till Wilmer liksom.
Varje gång står Douglas med tårar i ögonen och tittar längtansfullt efter Wilmer när han rusar in där.
Men så idag! Idag var det en småbarnsmammas ängel som var där i lekrummet! (en personal alltså, ingen random unge)
Hon frågade om inte han också skulle komma in och jag sa (med en djuuuup suck) att han blir 3 först den 1 jan.

-Men herregud, en vecka hit eller dit. In med honom, sa den nu bländande ängeln med en gloria uppepå


Jag tror inte man riktigt förstår mina glädjetårar (om man nu inte haft "turen" att träffa mina små maniacs) när jag kastade lämnade med varsam hand, in Douglas där och skuttade med hopplasteg iväg in på affären!

 

running amok


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahahaha. ;-) Jag VET precis vilken lycka du måste känt!! Du läste ju vad jag skrev om affärebesök med änglapersonal för någon vecka eller så sen. :-D

2011-12-19 @ 19:00:18
URL: http://jessica.skough.com
Postat av: *Anneli*

Jessica - Haha, ja du om nån förstår nog ;-)

2011-12-19 @ 20:05:35
URL: http://lostandfoundagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0