Torsdagshets

Ja.
Idag är jag ARG (igen) Jag beställde varor från en webshop den 9e november och jag har fortfarande inte fått dom - morr.
Företaget säger att dom skickat grejerna och jag kan lokalisera dom till Göteborg men sen är dom puts väck.
Ska jaga vidare i morgon. Vägrar betala för nåt jag inte fått juuuuu!


Annars har vi varit lediga idag. Eller ja, kidsen har varit lediga från dagis och jag har jobbat vidare på min aneurysm...
Vi åkte till affären för att kolla med postutlämningen där, om dom sett röken av mitt brev/paket. Vi hann väl vara där i tjaaa, säg 2 min innan ungarna flippade fullständigt.
Det slutade med att jag bar ut Douglas under armen med hans stövlar i ena handen och Wilmer i ett nappatag i andra.
Douglas tjöt som om domedagen var nära och vi gav nog hela Strömsbro/Hille en förställning dom kunde prata om vid matbordet i flera veckor.

Förbannade småglin rent ut sagt! Och det blev straffutdelning när vi kom hem i form av: Ingen TV och konfiskerande av favoritleksak. Jo för när mamman blir arg är hon inte att leka med


Joråsåatte...








Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha, älskar bilden!! :-D

Känner även igen situationen allt för väl... :-(

2011-12-02 @ 13:26:30
URL: http://jessica.skough.com
Postat av: Maria

Hehe känner igen mig, så himla trevligt när sånt händer, känner sig inte alls utstirrad och irriterad på samma gång;)

2011-12-02 @ 16:40:30
URL: http://viktigamammabloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0