Åh du ljuva 90-tal!


*Filmtips*


Det finns vissa filmer jag bara ÄLSKAR!
Yrrol ligger bland dom översta på listan. Den är helt enkelt bäst! SÅ himla himla rolig!
 Jag har precis klickat hem den på dvd, har den ju bara på vhs (ja, jag är SÅ gammal, hoho) och det är ju skitjobbigt att spola fram till alla favoritscener och herregud så krångligt när man inte ser på tvn direkt vart man är. Och har vi ens en video här hemma. Och varför tänker jag ens på det, skulle väl aldrig släpa fram den iaf.

Fattar inte hur man överlevde back in the days, allt var ju askrångligt... Ojdå, nu spårade jag visst ur lite.

SE DEN för 17!





 

Hahahahahahahahahahahahaha!!!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0