Bråkiga barn och bio

Igår hade jag häcken full.
Wilmer vaknade på morgonen och hade ont överallt men främst i benen (hello växtvärk) så dom fick stanna hemma med mig (fanfanfanfanfanfanfan) Haha, nädå, jag var ju ledig så det var ju ok men lite irriterande när man har bokat grejer man ska göra...

Jag gjorde ett tappert försök att omvandla kidsen till små städrobotar men det var lönlöst så vi gick på promenad. Suck.
Om t o m lillebror 2,5år tycker att storebror grinar hela tiden, då kan det fasiken inte bara vara jag som är oresonlig.

Så vi åkte till IKEA och käkade ist. Man vet att man är där och käkar för ofta om man vet vart dom gömmer fjärrkontrollen till TVn i lekhörnan i restaurangen - just saying...





Sen fortsatte dagen i samma anda ungefär - jadajadajadajadajadajadajada


Men kvällen var MIN! JAg mötte upp Anna-Karin på stan för fika och bio, jag älskar såna här kvällar. Bara sitta och snacka skit och sen mysa ner i biomörkret.

Jag har två kompisar som är mina biodater oftast. Anna-Karin och Sarah och det är tur det för jag och Sarah ser filmer jag VILL se, som jag har längtat efter medans Anna-Karin får mig att se filmer jag INTE vill se men som oftast visar sig vara bra ändå, haha.
Som den igår. Den ville jag verkligen inte se men jahopp, den var riktigt rolig faktiskt. På ett sånt där IQ-befriat sätt...



Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

SEXSONDE då blir de film som vi VILL se !!

oooiiioooooo :D

2011-11-09 @ 16:56:02
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: *Anneli*

JAJAJAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-11-09 @ 18:44:12
URL: http://lostandfoundagain.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Ja vad skulle du göra utan mig.....;)Nästa gång blir det Svensson,Svensson ;)

2011-11-13 @ 23:33:53
URL: http://aadesign.se
Postat av: *Anneli*

Nämen fy alltså! Där sätter jag stopp!

=D

2011-11-14 @ 11:56:26
URL: http://lostandfoundagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0