Dags för fredagsmyyyyyyyyys

Nu äntligen är mina fyra jobbnätter över och jag tar helg.
Så fram med chipspåsen och mysbrallorna med resår i midjan, för nu är det fredag hemma i Åbyggeby.
Alla ni skiftarbetare fattar vad jag menar, hehe.

Appropå rubriken. Finns det nåt fulare ord än fredagsmys? Ja, ok det finns det men jaja, ni hajjar.
Nåt som är fulare än ordet är sången.
Där har OLW lyckats rejält för vilken svenne-banan kan inte den sången? Iaf refrängen...

 


– Fredagsmyset är en minihögtid som omfattar alla åldrar och samhällsgrupper och är nära förknippad med snacks. Självklart ska OLW vara det naturliga valet i det sammanhanget, förklarar Kjell Månsson, projektledare Åkestam Holst. (från reklambyrån som gjort sången)


Och jag lyder givetvis, OLW is da shit och detta är vad jag fredagsmyser på:


                   





Update: Alltså, nu har jag verkligen lyssnat på texten för första gången och den är ju fantastisk, hahahaha. Jag bara ääälskar all blandning av svenska och engelska - but of course

 


Kommentarer
Postat av: Fanny

fast älskar att det ger en anledning till chipsfrossa :P

2011-11-07 @ 22:40:40
URL: http://choooselife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0