Sånt väder är det?

Är det nåt jag aldrig kommer fatta så är det frågan jag får 1 miljon ggr när jag jobbar.
Och detta är alltså mitt i natten!

-Vad är det för väder ute?


Eeeh... Jag känner spontant två saker:

1. Jag vet typ bara om det är uppehåll eller inte, för antingen är jag blöt eller torr. (ok, jag KAN ev veta om det är kallt/varmt/snö/regn/åska/blåsigt men det är mycket mycket osäkert)

2. VEM BRYR SIG??!! Det är för bövelen mitt i natten och du ska sova nu!


Men ja ok då, vissa av dom vi går till kan ju haft en karriär inom meteorologi innan dom blev beroende av vår hjälp så fine men jag ger det ett spann på 0,1-0,2% av alla vi går till så vad är det med resten?
Nyfikna I guess men frågan är ändock ett mysterium.
Den bästa formuleringen (är det gävlemål tro?) är: Sånt väder är det då?

Är det en fråga eller ett påstående? JAG VET INTE! hahahahaha 


Men väluppfostrad som jag är så svarar jag alltid!
Hur svaret blir låter jag vara osagt...




Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

hahahahha klockret!!!

Mitt svar: Dä ä natt...

2011-11-08 @ 02:37:49
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Åååh va jag älskar dig!! =P

2011-11-08 @ 09:44:26
URL: http://thelifeofjay.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0