Barbro var med

Jag tänkte på det här med Twilight fan-eventet.
Jag blev upphämtad av en tjej från Borlänge-trakten som jag aldrig mött/pratat med förut och tänkte knappt två gånger på det. Att hon skulle vara en hårig man med seriemördartendenser slog mig faktiskt aldrig.
Att hon var en av Twilight-mammorna sa liksom allt ♥

Annat var det på Heta Linjens tid! Haha, då var alla snuskgubbar (även tjejerna?!) och man fick aldrig någonsin ens fundera på att möta någon av "dom där" som ringde dit.  Det måste ju ha inkluderat mig och Anna då(barndomsvännen som invigde mig i denna spännande värld) för en sommar gjorde vi inget annat än att sitta i telefonen och JO vi träffade dom också, haha.

Anywaaaaay.....

Helena (tjejen som inte var seriemördare med generande hårväxt) hade lånat en GPS dagen till ära.
Jag satt ett tag och tänkte vilken himla skum röst karln som dirigerade runt oss hade.

Helena upplyste mig sen snällt att karln in fact var Barbro Svensson aka Lill-Babs. Ooooops.
Efter ett tag blev vi bekanta. Ja, alltså, jag och Barbro. Hon Hallåade och sa åt oss att ta det lugnt, sväng här och håll till höger där och jag höll med henne om allt. Vi fick en fin vänskap även om den var något enformig och väldigt informativ...


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, att du vågade =D

Ungefär så där som bilden från eventet några inlägg ner, så känner jag mig när jag går på konserter ;)

2011-10-29 @ 19:18:02
URL: http://thelifeofjay.tumblr.com
Postat av: Emma

Ååhh. Jag förstår det! :) Vem skulle inte vilja va det!!? :)



Tack så mycket. :)

2011-10-30 @ 09:37:05
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

hahahaha... !!

men älska att träffa främligar ;)



2011-10-30 @ 16:06:55
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Helena "no serialkiller" Lindmark

Ha ha! Tänkte detsamma men oroade mig heller aldrig =) =) Är så glad över att jag åkte via Gävle och över att det var just du som klev in i bilen! TACK för supertrevligt sällskap till världens härligaste event!!

"Håll till höger, lugn nu, håll till höger" =D

Kram kram!!

Helena

2011-10-31 @ 14:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0