30 grader i februari...

Ser ni på den?
Jag följer aldrig svenska serier, ser knappt på svenska filmer men den här serien har blivit som ett gift.
Och alltså, det är så där tragiskt som bara nåt svenskt (eller möjligtvis finskt) kan bli.
Den bli blåst, den är hunsad, den dör, den stressar ihjäl sig och dom får aldrig varandra.

Men varje måndag sitter jag där i soffan (om jag inte jobbar förstås, då glor jag i datorn/mobben sen ist) och skäms och förfasas och lider lite.
Och visst känner man att jo, så där är allt svenskarna....



Men nu tycker jag att det kan bli lite gladare stämning där borta i Thailand till nästa vecka




Kommentarer
Postat av: Helena

Jag har oxå fastnat för den här serien, tyvärr, har tittat på alla avsnitten på datorn... kram

2012-03-04 @ 10:50:50
URL: http://helenaochsoffan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0