Summering

Tänkta köra en snabbgenomgång av mina senaste dagar, för det vill ni ju så gärna

¤ I tordags hade jag en date med Anna-Karin, vi käkade sushi♥ och gick på bio i sann dateanda.
Vi pratade ikapp oss massor och hon berättade bl a att hon fått igång webshopen på sin sida aaDesign kolla in vetja!
Filmen då? Jo vi såg En gång i Phuket och vi gillade den bägge två. Är jag tvungen att se svensk film så är det en sån här faktiskt.



Efter filmen hann jag babbla bort en timme med Sarah


¤ Sen kom fredag och resten av helgen som jag jobbade och sov bort tyvärr. Hörde att det var kanonväder i söndags men jag är i sånt behov av sömn nu när jag jobbar så mycket så jag drog täcket över huvudet och sov hela dagen...

¤ Igår gick oxå bort till sovning och sen leka med kidsen. Jag låg i sängen redan kl 21.30 (men somnade inte förens runt 01 iaf...)

Kollade på gamla avsnitt av The Big Bang Theory och jisses som jag gillar Sheldon, haha.





Fick syn på deras underbara duschdraperi och I´m in love! Tänk att ha ett sånt  (JAA, jag är en nörd and proud to be one too )





¤ Idag har vi städat här hemma, grinat massor,  åkt pulka, surat och hälsat på hemma hos Hanna och co. Nu ska jag strax lägga kidsen och sen blir det en tripp till södra för att kolla film med Hanna!


Jo just det, Glad alla ♥-ans dag allihop...



Kommentarer
Postat av: Anonym

why grinat? :/



PUSS finaste bästaste du

2012-02-14 @ 19:10:02
Postat av: ..:Sarah:..

why grinat? :/



PUSS finaste bästaste du

2012-02-14 @ 19:10:34
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Sabina

Säger som dom andra,varför tårar? Och hoppas du haft en rätt bra Alla Hjärtans dag i af.

2012-02-15 @ 00:08:28
Postat av: *Anneli*

Skriver här med då ;-)

Dom gråter jämt, har ingen aning om varför 98% av gångerna faktiskt. Livspusslet går väl inte ihop för dom, haha

2012-02-15 @ 08:28:46
URL: http://lostandfoundagain.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Tack för en mysig kväll! Åkte hem med ett leende på läpparna och kände att jag har en väldig tur som har dig som vän! Kram och tack för att du finns!

2012-02-16 @ 10:49:44
URL: http://www.aadesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0