Den där iPhonen...

Gör att jag inte startar datorn ju! Är totalberoende av Wordfeud och Instagram, också Sarahs fel (Ig alltså, inte Wf)
Skyller på den att jag halkat efter totalt på bilddagboken (Dayviews) men det ska jag ta tag i så fort jag får mer än en halvtimme för mig själv. Sänder ut ett PM när det är klart

Idag pratade jag och Hanna lite om att åka sridskor och pulka meeeeeen.... 14 minus är inte att leka med när vi knappt är friska här hemma. Nepp, det får bli nån slags inomhusaktivitet.

Nu - bildbomb (oredigerat)


Kallt!


Varmt


Tok 1


Tok 2


Baksidan

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilka fina kort ! Jag bara älskar snö bilder !

2012-02-08 @ 13:06:42
URL: http://helenaochsoffan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0