Nu kom den.

Snön alltså.
Och med den - olyckor. I eftermiddags krockade 50 (!!) bilar på E4an strax norr om Gävle. Vägen har varit avstängd sen dess (inga döda)
Men alltså, snälla ni. Säger som Sarah, snön kommer VARJE år! Fantastiskt va?

Nåja, tur att jag är en sån jävla bra bilförare då


Kidsen och hunden gillar snön, jag med OM jag har tjockbrallor på mig. Det hade jag inte idag.
Men jag skottade så snällt en racerbana åt kidsen och skottade fram gången, grinden och bilen. Byxlös till trots.


Knäpphunden




Hög bil+snö. Ingen bra kombo



Konstigt nog blev det inga bilder på kidsen, måste vara första gången

 

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Klart man får äta Ben&Jerry glass, det gör mina barn nästan varje vecka... fast dom får faktiskt betala själva.. Kram

2012-02-05 @ 09:37:12
URL: http://helenaochsoffan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0