Ordinary torsdag

Jag är nyss hemkommen från Hanna. Det är så supermysigt att åka dit och titta på film ♥
Sen att valet av film inte är så mysigt, tja...
Vi såg två avsnitt av The Walking Dead och jag BLIR SÅ JÄVLA STRESSAD!!!! Fy va jobbigt det verkar vara att bo med en himla massa zombier (zombies... undra vad den korrekta pluraländelsen på ordet zombie är på svenska får googla sen) runt husknuten.. Yikes!


[här tänkte jag lägga in en bild på en zombie men fy farao va äckliga dom är så ni får använda fantasin...]


Men jag gillar´t!

The Walking Dead och The Games of Thrones är dom bästa serierna nu. Skitjobbigt att vänta till säsongspremiären av TGoT bara men snart så




Sen måste jag ju såklart nämna lilla miniprinsessan som föddes i morse. Jag är ingen rojalist direkt men Jani är snäppet mer cynisk

-Sådär ja, då har det fötts ännu en socialbidragstagare som vi ska försörja, var hans kommentar.

Jag blir bara varm i hjärtat. När jag hörde nyheten i morse, när Daniel pratade, så fick jag tårar i ögonen.
Jag är superkänslig vad gäller sånt här, lyckligt stunder that is.

Och BAM! Så hamnar man i memory lane...




Mina fina fina bebisar, bara nån dag gamla. Wilmer till vänster, Douglas till höger.

Och nu bölar jag igen



Kommentarer
Postat av: Helena

Fina små bäbisar, dom liknar varandra. Kramar

2012-02-24 @ 08:12:16
URL: http://helenaochsoffan.blogspot.com
Postat av: Jessica

The Walking Dead har jag faktiskt aldrig sett, men Game of Thrones ÄLSKAR jag! :-D Beställde hem böckerna, så jag fick dem igår, så nu ska här läsas tills säsong två dras igång! :-)



Ps. Jag är precis likadan, bölar som bara den så fort någon annan får barn. Det är sååå otroligt känslomässigt laddat!!

2012-02-24 @ 17:42:28
URL: http://jessica.skough.com
Postat av: *Anneli*

Jessica - åååh, jag har böckerna med men har inte börjat med som än. Det var lite annan engelska än i tonårsböckerna, haha

2012-02-24 @ 18:19:16
URL: http://lostandfoundagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0