En sån där lista...

Sarah skriver alltid så roliga listor i sin blogg och tja, jag har väl inte varit så utlämnande i min så nu jäklar hittade jag en superlång version på hennes senaste lista - read it and weep (ni som orkar läsa allt får en guldstjärna)


1. Hur gammal är du om fem år? Hmm... Jag är ju alltid 27 så då måste jag bli... 27!
2. Vem var den sista du träffade? Förutom kidsen? BVC-tanten
3. Hur lång är du? 172 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? The Hunter
5. Vem ringde du senast? Sabina
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Och jag pikar inte"  till Sarah...
7. Var är dagens planer? Affären och ev IKEA
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa men skickar MASSOR med sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Den 7e januari
11. Vilken ögonfärg har du? Det beror på. Bruna gula gröna typ. Svarta ibland ^^
12. När vaknade du idag? 0-fucking-5! Tack Douglas liksom 
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja?
14. Vilken är din favoritplats? Men va svårt! Vår altan, skogen, stranden... Innan jag fick barn åkte jag gärna ut till Vårvik och satt där på klipphällarna och funderade över livet. Det har jag inte tid med nu.
15. Vilken plats föredrar du minst? Tandläkarstolen 
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Blä, nästa fråga
17. Vad skrämde dig som barn? Att huset skulle brinna upp
18. Vem fick dig att skratta senast? Förmodligen nån av mina tokiga barn men jag skrattar ofta och gärna
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej
20. Har du stationär eller bärbar dator? Baby Rose är mycket bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med
22. Hur många kuddar har du i sängen? Räknas sambons? Isf 5, annars 2
23. Hur många landskap har du bott i?  2, Uppland och nu Gästrikland
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Jupp
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Den här årstiden - raggsockor
26. Är du social? Oja, fast i perioder har jag märkt
27. Vilken är din favoritglass? Tack vare (eller tyvärr pga) Sarah så är det B&J Cookie Dough, fast jag är nog mest ute efter kakbitarna, hehe
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Slösa, slösa, slösa och lite spara 
29. Tycker du om Kinamat? Det går ner
30. Tycker du om kaffe? Ja
31. Vad dricker du till frukost? Vatten eller Oboy
32. Sover du på någon särskild sida? Ja, på höger
33. Kan du spela poker? Of course
34. Tycker du om att mysa? Vem gör inte det? =O
35. Är du en beroendemänniska? Nej och Ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Räknas kändisar? Isf Nicole Kidman
37. Vill du ha barn? Nänä, inge fler. Sitter nöjd
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska 
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja men det var inte jag som låg på båren
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet om det är azurblått och man ser botten
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mig! Och kidsen.
42. Äger du dyra smycken? Ja
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En pepparkaka.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag själv, haha
46. Välj ett ärr på din kropp? Handflatan (konstig fråga) 
47. Vad har du för ringsignal? iPhones vanligaste förmodligen, måste åtgärdas snarast
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Tyvärr inte
49. Flirtar du mycket? Wait. What? 
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma i badrummet
51. Kan du byta olja på bilen? Nej fy vilket kladdgöra
52. Har du fått fortkörningsböter? Jo, jag har ju det
53. Vilken var den senaste bok du läste? Jag läser nu Game of Thrones och Twilight (har alltid 2 böcker på G) Men den jag senast läste ut måste vara Lover Unleashed av J.R. Ward
54. Läser du dagstidningen? Japp men förmodligen inte på morgonen
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Räknas Världens Historia?
56. Dansar du i bilen? Hahaha, jaaaaaa!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix Megapol eller P3, minns inte
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Uppgifter för Wilmers skolstart =(
59. När var du i kyrkan senast? Shit, ja.... Eeh... Tror det var när min vän Tinas minsting döptes och det måste ju vara minst 2 år sen 
60. Vilka personer utmanar du? Pju, den som ids


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Jag läste hela från mitt trådlösa internet i mooobilen:) i sängen alltså. Per sover som en stock här på mig nu.. Så då blire bloggläsning oh yeah!



Tack för myskvällen my love <3

2012-01-27 @ 01:50:06
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Guldstjärna till mig minsann. ;-)

2012-01-27 @ 09:32:12
URL: http://jessica.skough.com
Postat av: Sabina

En lätt intjänad guldstjärna väntar jag på NU :)

2012-02-15 @ 00:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0