Hmm... Blev det en dagbok after all?

Inget väcker en så snabbt som en hund som spyr ute i hallen
Så idag var jag uppe med tuppen, 13,00, hehe. Kidsen skulle hämtas klockan tre så nu hade jag helt plötsligt 2 timmar för mig själv så då passade jag på att inviga mina läckra halkskydd






Det är jag och alla spröda pensionärer med en väntande Collum femoris fraktur som använder dom





Jag hann även hämta mitt nya tidsfördriv idag, hoppas dom är lika bra som tv-serien nu bara!
Har börjat kolla lite i första och ja, det är ingen tonårsengelska direkt  men det ska nog gå bra. 




Nu ska jag på dejt! ♥

Tjing









Kommentarer
Postat av: Maria

Den serien tänkte jag börja titta på ikväll, har hört att den är riktigt bra!

2012-01-11 @ 17:24:18
URL: http://livinglikephia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0